tirsdag den 28. august 2012

Det der 60'er tekstil...

Ja, det skulle åbenbart gribe om sig. men det er vel, hvad man kan forvente, hos sådan en samler som mig :-) Nu er der landet to stykker mere i samme dur som dette her. Lækker striktekstil fra 60'erne med fantastiske grafiske mønstre og farver. Som I kan se, er det gul, mint og blå, der hitter her i øjeblikket.

De er fede på hver deres måde, og de skal blive til puder i stue og soveværelse. Og der er vist endnu et stykke på vej i gult og med et fjerde mønster .... så mon ikke jeg har nok nu? Det skulle jeg mene, men man kan aldrig vide :-) Mon jeg er ved at udvikle et nyt kærlighedsforhold til 60'erne?

Hvilken er din favorit?




8 kommentarer:

  1. fine stoffer bare ikke lige mig :)

    jeg er til brokadestoffer og tøj i Rokokotiden og de stoffer de brugte dengang eller de stoffer de vævet i det gamle Kina ,som i mine øjne er rene mesterværker :)

    SvarSlet
  2. Det gule er helt sikkert min favorit.

    SvarSlet
  3. Klart det grønne. Eeelsker grøn.

    SvarSlet
  4. Jeg er klart mest til det mintgrønne i midten, wauw det er smukt Mette. Strukturen ser ikke mindre end genial ud :)
    Glæder mig til at se dine puder

    SvarSlet
  5. Det TURKISGRØNNE....!!!!!! sælger du lidt af det? :-) :-) - for det ville være fedt sammen med nogle af mine puder...
    http://enafdagene.blogspot.dk/2012/05/frdige-puder.html
    PLEASE- så har jeg en lille mummi og en lille miffy ting til din samling (ikke stof!)

    SvarSlet
  6. Jeg er helt vild med det gule zigzag! Hvis du klipper det op til puder, må du endelig sige til, hvis du an undvære et stykke til en pudefront herhjemme :)
    Kh Line

    SvarSlet
  7. Hvor er de skønne. Jeg er helt vild med både den gule og den turkis. Og hvor er de fine sammen :) Den gule ville være så fin til en 60´er kjole :)

    SvarSlet
  8. Uhhh det mintgrønne er helt fantastisk i mine øjne :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...