søndag den 26. august 2012

En Miffy-overraskelse og lidt leg!

Min Miffy samling er vokset med denne søde bog :-) Jeg er endnu en gang blevet forkælet af en af mine fantastiske læsere - bare fordi! Og endnu en gang rører det mig, at én af jer, der læser med her, tænker på mig :-) Og den er jo lige i øjet, for Miffy står mit hjerte meget nær, og Karen og jeg har haft flere hyggestunder med bogen allerede!

Så TUSIND TAK Helle Malene!


Og så fik Henrik tømt en Nescafé, så den fik lige et par baner Masking Tape, og nu huser den nogle af mine ruller :-) Men jeg har vist brug for en mere..... Og apropos Masking Tape, så er der lige bestilt en masse nyt hjem til shoppen :-) Så I kan godt begynde at glæde jer!

 

1 kommentar:

  1. Rigtig fint og en god idé til opbevaring (og genbrug) - hvordan har du fjernet kaffelugten?
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...