onsdag den 1. august 2012

Fun!

Ferie skal jo også være sjovt - så i dag drog hele familien til Samsø Downhill og havde en fest i deres bolde! De voksne tog mod til sig og fyrede den af i deres Spin Ball, og de mindste fik en tur i Fun Bolden. Og det var faktisk ret sjovt - jeg har i hvert fald ikke skreget og grint så meget længe! Det går pænt stærkt og rundt og rundt skulel jeg hilse og sige :-)

Så har du overvejet en tur - så gør det! Alle morede sig - fra de mindste til de største legebørn :-)

Min søster og jeg efter turen ned....

De aller mindste - Ella og Karen...







Isabella klar til sin tur....

7 kommentarer:

  1. Gud nej hvor er det et sindssygt koncept. Bliver man ikke vildt dårlig? Ser nu meget sjovt ud trods alt :-)

    SvarSlet
  2. Det ser sjovt ud, men jeg har på formemmelsen at jeg ville ende med at kaste op ;-)

    Tusind tak for lån af jeres dejlige hus i Sverige! Vi har haft det dejligste ferie. Myggene kunne jeg dog godt undvære ;-)

    SvarSlet
  3. Hu-ha det er noget der er sundt for motorikken :)
    Puha....tror jeg ville få det skidt, banen ser lang ud!

    SvarSlet
  4. Vildt at I ture! Synes det ligner en god omgang søsyge ... :-) Sofie

    SvarSlet
  5. Hej Mette
    Hvor ser det for sjovt ud! Det gad jeg godt forsøge :-)
    Ser ud til at det har været en vellykket tur : )

    Smil fra Marthe

    SvarSlet
  6. Pyhh... det ville jeg aldrig vove mig ud i. Ville som flere af de andre med-skribenter blive vildt dårlig allerede inden turen var startet ;o)
    Fortsat god ferie :-)

    SvarSlet
  7. Jeg havde nok kastet op på stedet- kan ikke engang sidde i en børnekarrusel un, at blive dårlig! ;)
    Forsat god ferie....

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...