torsdag den 30. august 2012

Jeg hækler lidt kort...

At hækle kort - det er faktisk også en udemærket beskæftigelse i bussen på vej til job. Især på sådan en grå og regnfuld morgen, der startede kl. 5.51, da lynet slog ned i vores midlertidige residens! Aldrig har jeg hørt så stort et brag - og samtidig var vi indhyllet i et blåligt lys. Som et glimt - men alligevel længe nok, til at man ikke kan sove mere. Strømmen gik, men mere skete der heldigvis ikke.

Men tilbage til kortene - det er ved at være længe siden, at jeg har haft nogle på lager i butikken, så nu har jeg tænkt mig at få fyldt lidt op på den konto. Hvis du ikke har set min DIY til at hækle dit eget kort, ja, så kan du finde den her. Anvendelsesmulighederne er mange - og så er det smadder sjovt ta lave - også sammen med børn.




9 kommentarer:

  1. Rigtige fine kort.
    Jeg har besluttet mig til at jeg også skal have lavet nogen. Regne med det skal være julekortet til i år :)
    Er det "bare" ensfarvet på bagsiden?

    -Linette

    SvarSlet
  2. Eii hvor er de fine, de skal da vist også på min to do liste. Super søde kort ;0)

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare fine :-) Og sikke en forskrækkelse med lynet! Godt at der ikke skete noget.

    SvarSlet
  4. Puha sikke en forskrækkelse, godt der ikke skete noget!!
    Dine kort er så fine Mette

    SvarSlet
  5. Rigtig fine kort :)

    SvarSlet
  6. Hvor er de fine. Har tyvstjålet idéen og det er super sjovt at lave :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...