fredag den 17. august 2012

Masseproduktion

Når jeg en gang imellem tømmer tasken, dukker der blandt mange andre mærkelige ting altid en masse hæklede suttesnore op! Og når jeg så har nogle stykker - så får de alle sammen tøj på og bliver fine og klar til at finde nye ejere :-)

I dag har jeg været i DesignKartellet hele dag - og mellem alle kunderne - har der været tid til at give disse otte tøj og mærker på. Så nu har jeg et lille lager igen :-) Det er måske lidt svært at se farverne mod den sorte baggrund - men hvis noget ser sort ud - så er det brunt :-) Og den orange og gule elefant er de gode gamle originale, mens rød og lyserød er reproduktion.





8 kommentarer:

  1. Åh de er så fine!!!! er vildt glad for dem jeg købte af dig på marked sidste år!! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor dejligt at høre, at du er glad for dine :-)

      Slet
  2. Svar
    1. Tak :-) Der er så mange kombinationsmuligheder, at jeg vist aldrig bliver træt af at lave dem :-)

      Slet
  3. Er de gamle elefanter solgt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Natanja - Den med orange elefanter er solgt.

      Kh. Mette

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...