tirsdag den 7. august 2012

Uhm - lune fødder!

Jeg elsker hjemmestrikkede sokker! Dengang min mormor og farmor levede kom de i en lind strøm, men det er ved at være mange år siden, at de sidste er slidt tynde. Heldigvis har jeg sidenhen fået en strikkeferm svigermor, så hele familien atter kan have lune fødder.

Men denne gang er det ikke hende, der har været på spil, men derimod Charlotte, som har holdt en uges ferie heroppe i vores hytte. Da vi kom i søndags, lå der disse to par hjemmestrikkede sokker, som passer Karen og Isabella perfekt. Og de er allerede blevet brugt flittigt ligesom Charlottes veste er en trofast følgesvend i Karens garderobe.

Tusind tak Charlotte - det var en skøn gave. Nu ønsker Henrik og jeg os dog også et par hver :-) Sig til hvis du vil lave en bytter?



5 kommentarer:

  1. Dem har jeg godt nok også slidt mange par op af, min mormor producerede i en lind strøm, men nu hvor det er så moderne med klinker og laminatgulve bli´r det for glat for mig og ungerne :)

    SvarSlet
  2. Ja hjemmestrikkede sokker er bare så dejligt. Ville ønske der var nogen der ville strikke til mig - jeg har selv så svært ved at få sådan noget færdigt.
    Hilsen Heidi fra Egholmvej 16

    SvarSlet
  3. Hvor er de hyggelige... :)

    SvarSlet
  4. Jeg kan godt forstå de voksne også gerne vil have et par - sådan et par med pink kant ville jeg også blive glad for!

    Så hvis Charlotte en dag beslutter sig for at sælge i str. 39, så skal hun endelig sige til! ;o)

    SvarSlet
  5. Heisann Mette :)
    Et par til deg og et par til henrik er snart på vei til deg fra meg :)

    Ha en fin kveld :)

    mvh Trude :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...